18-08-14, M Å N D A G

En vecka kvar tills att skolan börjar igen. En vecka kvar tills dess att jag påbörjar mitt sista år och sedan är jag färdigutbildad, sedan behöver jag inte plugga någonting mer om jag inte vill, eller om det inte behövs specialkunskap i mit kommande jobb. Om ett år har jag en yrkesidentitet och jag har något att vara. Vilket uppenbarligen är väldigt viktigt i det här samhället då vår yrkestitel nästan alltid kommer strax efter vårt namn när vi presenterar oss för nya människor. Wooooa! Fy bubblan vad coolt detta är. Haha
 
Om ett par timmar ska jag träffa några av tjejerna i klassen. Får väl la se vad vi kommer göra, men vi ska ses vid stadsbiblioteket i alla fall. Men innan dess ska jag göra mig i ordning och gå ut med hunden. :)
 
Den här låten har jag fått totaldille på.
Ni har säkert alla hört den, men den tåls att lyssna på igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0