14-08-14, T O R S D A G

Om drygt tre timmar påbörjar jag mitt sista arbetspass för den här sommaren. Att nio veckor har gått så fort kan jag inte ritkigt fatta. Vilket jag skrev om igår med. Men, men, 20:00 ikväll går jag på sommarlov i tio dagar på riktigt. Och morgondagen kommer att börjas med ett träningspass och sedan ska jag träffa Fiia.
 
Innan jag åker till jobbet ska jag ta det lite lugnt och spela lite. Har kommit in i en sims-period igen, och för att det inte ska gå till överdrift och jag inte ska sitta inne och spela och se på dramafruarna, så måste jag ha saker uppbokade de kommande dagarna. Haha. Och om jag har tur, så kommer det finbesök i helgen, men det återstår att se.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0