13-08-14, O N S D A G

Nästsista dagen idag. Jag kan inte riktigt fatta det! Hela sommaren har jag jobbat och nu börjar det lida mot sitt slut. Alltså... wow! Ha rändå haft väldigt roligt på jobbet, så det är ändå ganska tråkigt. Förhoppningsvis kommer jag kunna fortsätta jobba där under helgerna och så.
 
Nu sitter jag och messar med en tjej ang tid för vaxning. Never done it! Men någon gång måste ju bli den första och jag tror min hud kan behöva vila från rakhuveln. Är redan lite nervös. Haha! Men snart åker varulven bort! ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma

Sommaren har gått så fort!

Svar: Det har den verkligen!!
Anna

2014-08-13 @ 23:32:37
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0