06-08-14, O N S D A G

Första dagen på nästsista arbetsveckan. Det är lite blandade känslor faktiskt. På ett sätt är det skönt, att få ledigt en vecka och inte behöva gå upp inför alla måsten. Men samtidigt har jag haft väldigt roligt, både med boendena och med mina kollegor. Känns lite trist att vara den försa sommarvikarien som lämnar. :P

Men idag efter jobbet ska jag i alla fall hem! Mamma ringde igår och undrade var jag hade tagit vägen. Hehe, lilla mamma ♡ Så måste jag få tränat när jag kommer hem med! Har inte rört mig sedan i torsdags! Visst, promenaderna med vovven, men det räcker ju inte långt. :P

I denna värme får man allt dricka islatte för att vakna till liv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0