17-09-13, T I S D A G

Detta med bloggen alltså! Jag trodde verkligen att den nya datorn skulle hjölpa mig att få tillbaka bloggsuget och börja blogga med. Men icke. Det går lika trögt som innan. Kanske beror det på att det är fullspäckat i skolan, kanske beror det på att jag inte har samma passion för att skriva längre, kanske är det bara en ordentlig bloggtorka. Det gick bra i början, men så går det sakta neråt. Ska jag vara helt ärlig tror jag det är för att det är mycket i skolan. Kommer inte ihåg senast jag städade på rummet, har haft datorn i tre (två?) veckor och jag har fortfarande inte avvecklat min andra dator, åker till Finland på fredag (om inte strejken bryter ut och flyget bli inställt) och jag vet inte när jag ska hinna packa väskan... Det är fullt upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0