06-09-13, F R E D A G

Tre dagar med riktigt intensivt plugg! Nu är min hjärna mos! Och imorgon är det tentadags! Men jag är glad ändå, för jag har lite att se fram emot om ett par veckor, så för mig gör det inte så mycket att det är intensivt, d¨går tiden fort i alla fall!
 
Just nu står jag i valet och kvalet om i fall jag ska börja följa någon ny serie (pretty little liers, devious maids eller mistresses) eller om jag ska fokusera på att läsa! Fördelen med att se på serier är att man kan göra annat samtidigt, köpte till exempel massa garn igår, så jag kan ju virka. Men jag blir ju så... beroende. :P Medan det är lugnare med att läsa, jag kan lägga en bra stund och slappna av och bara fokusera på det, men då är problemet att jag  inte kan göra annat under tiden. Håller just nu dessutom på att läsa Femtio nyanser av honom och jag känner väl kanske inte att jag vill ha med mig den ut... :P
 
Lite bilder från idag
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0