01-09-13, S Ö N D A G

What a night! Asså shit, var ju hemma hos Lollo igår och vi hade superkul! Mycket snack, mycket skratt och ja - en riktig tjejkväll! Sedan vart det så klart lite gos med lille Abbe också. ^^, Men hur bra kvällen än var, så blev vägen hem jobbig och trög!
 
När vi var i Spanien gick vi mycket! Vi gick överallt förutom hem på nätterna. Haha det lät ju kul... vad jag menar är att vi åkte taxi hem på nätterna, men annars gick vi. Och ja, det var varmt, jag hade inga ordentliga skor, det var hård mark som kroppen inte var van vid, hur som haver - jag har pajat mitt vänster knä. Och igår visade det sig värre än vad det gjort alls tidigare plus att det känns fortfarande idag. Gaaaah, kan inte gå ordentligt, och knät typ viker sig när jag går. Så vilket fall som helst så måste jag uppsöka en sjukgymnast! Och det snarast. "/ Men när ska jag ha tid?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0