Var är mitt huvud?

Igår kväll såg jag på förra veckans avsnitt av Helt sjukt, ett nytt program som går på tv4 där de pratar om allt vad gäller sjukdomar och grejer. Igår pratade de om stress. När jag kom hem från skolan såg jag även Efter tio, med Malou då en av mina favoritbloggare, PT-Fia gästade och pratade om sin utbrändhet. Och jag blev seriöst rädd. Så som jag mått de senaste månaderna har varit läskigt, men jag har skjutit dem åt sidan till stor del för att kunna ta mig igenom det. Men asså - stress är verkligen farlig i för stor dos, och för att koppla till rubriken skulle jag ha jobbat idag. Jag hade tackat ja till att jobba 27/3, dagen innan tentan och ja... Det värsta av allt är att jag vart helt 100 % säker på att jag tackat ja till 27/4 - men så vart det inte.
 
Den här stressen har inte bara satt sig i magen, också i huvudet. Fy vad jag skämdes när de ringde från jobbet och undrade var jag var. Dock verkade det som att de ändå tog det bra, men man vill ju inte verka slarvig liksom.
 
Imorgon är tentan. Jag känner mig faktiskt relativt lugn, jämfört med igår är jag hur lugn som helst och jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen jag klarar av tentan imorgon och att jag klarade den förra. Det hade varit så himla skönt att klara av de här kurserna utan att behöva göra om någonting.
 
 
Alla ser väl att detta är en lungsäck, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0