31-03-13, S Ö N D A G

Det vart en himlans lugn dag på jobbet igår med. Men ändå känner jag mig helt slut idag. :P Har nog att göra med att jag för första gången på länge verkligen slappnat av. Och det bästa av allt är att jag inte blivit sjuk än! Så imorgon kommer det bli träning, och på tisdag blir det träning, onsdag hoppas jag lika så! För nu jävlar kommer träningen att sätta igång! Har börjat se på mig själv att saker och ting förändrats. Haha. Jag tänker inte låta det gå för lång, finns allt för många människor där ute som inte tagit tag i sig själv i tid och då gått upp så fruktansvärt mycket i vikt att man knappt känner igen dem That won't be me! Plus att jag kommer få mer energi nu när jag börjar träna.
 
Om en stund blir det promenix med Fiia. Har dykt upp mycket tankar under veckan som varit och då kan det vara bra och skönt att ventilera lite. Vad skulle man gjort utan sina vänner?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0