27-03-13, O N S D A G

Sista slutspurten nu! Idag blir det plugg för hela slanten! Ska åka in till skolan och sätta mig med några tjejer och hoppas att något fastnar, Så lite hopp finns fortfarande. Dock är det massa formler, förkortningar, begrepp och annan skit jag inte fattat än, men det ska sätta sig idag vare sig mitt huvud vill det eller inte! Har laddar upp med mat, kakor (Eleanor skulle köpa godis ^^,), avokado och te - det kommer sätta sig idag! Dessutom hoppas jag att förra tentan kommer tillbaka och att jag klarat den. Hade varit så himla skönt!
 
Snälla pappa kör mig till tåget idag, så jag har tack och lov inte så bråttom, vilket betyder att jag slipper stressa. Och ja, i den här kylan som är ute är det ganska skönt att sätta sig i en varm bil istället. Vi har för övrigt en ny bil (läs en till) som blir sjukt mycket varmare mycket fortare än den andra, så jag klagar inte. ;) Dock bojkottar jag ändå vintern genom att bära converse och skinnjacka. Jag menar - skulle jag har vinterkläder på mig skulle jag dö av värmeslag på vägen hem, vilket jag gjorde igår trots den sköna vårklädseln. :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0