24-03-13, S Ö N D A G

Nu har jag äntligen fått tillbaka min bebis! Dock verkar det som de inte har åtgärdat problemet... jag lämnade in den för att den hängde sig mycket, antingen blir skärmen helt svart och jag kan inte göra någonting, eller så fryser den och jag kan inte göra någonting. Jag får avvakta helt enkelt och lämna in den igen om det är så. "/  Men den är hemma och jag är nöjd.
 
Idag mår jag inte som jag förtjänar, what so ever! Efter gårdagens pluggande fick jag feber och idag mår jag rent ut sagt bajs. Men ska vila så mycket jag kan och hoppas att jag blir bättre till imorgon. Sista slutspurten nu innan tentan på torsdag. Om jag inte får jobba under långfredagen lär jag ligga vrålsjuk hela påsken. Men, men... Det ger sig väl. :P Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0