16-03-13, L Ö R D A G

Nu blir jag bitter, riktigt jävla bitter alltså! Jag är ledsen, men alla som säger att Windows phone är bra kan ju dra något gammalt över sig. Jag fick mig ett par nya skor igår, tog en bild och tänkte visa upp dem idag. Men jag kan inte få bilden till bloggen på något sätt, kan inte lägga den på datorn, kan inte skicka den till en annan telefon som ska kunna lägga in den (både bt och mms) och jag kan inte lägga in den via blogg.se. Telefonen suger!! Så jag hoppas verkligen jag får tillbaka min bebis i nästa evcka, gärna redan på måndag!
 
Men men, skorna vart i alla fall vanliga vita converse. Så egentligen är det väl inte hela världen - alla vet hur de ser ut. Men jag blev ändå nöjd med bilden jag tog på dem och hade viljat visa den.
 
Idag står det plugg först på schemat, sedan ska jag duscha och göra mig i ordning för kvällens filmkväll med tjejerna. Det var Tildas idé att vi skulle fira mina godkända tentor den här helgen, och jag är inte jättesugen på att parta, så jag drog ihop en filmkväll. Dock ska vi vara hos Lollo. :P Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0