11-03-13, M Å N D A G

Måndag var det ja.. Helgen bara försvann i en enda blinkning, men jag känner mig ändå relativt utvilad. :) Idag börjar vi med allmän fysiologi, tre veckor kvar, sedan är det tenta, fyra dagar ledigt och efter det börjar vi med arbetsterapi igen. Tre veckor, jag kan nästan se ljuset i denna stressiga intensiva tid. Och vad som nästan är ännu mer faschinerande är hur mycket jag ändå har lärt mig och hur mycket mer jag kommer att lära mig. Wow!
 
Tyvärr blir det då¨ligt med bilder nu när jag inte har min vanliga telefon.  Kan inte lägga upp bilder från den och jag har ingen sladd att föra över dem till datorn med. Så text får duga ett par veckor framöver. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0