30-06-13, S Ö N D A G

Hur ska det gå för mig när jag ska börja jobba heltid? Har jobbat två dagar nu och jag kom knappt upp i morse. Okej, riktigt så illa var det inte, men fy fan vad jag är trött! Idag är det 10 timmar som står på schemat. Jag hoppas på att dagen håller sig lugn, det gjorde den igår fram tills tre minuter innan jag skulle hem typ. Inte kul! SJälvklart vill jag ju ha saker att göra, men det behöver inte vara så ansträngande. ;P Får la se, virkningen har nästan börjat arta sig i alla fall :P Snart är 50 gr uppvirkat - inte jättemycket, men för att inte ha virkat på nästan ett år så tycker jag ändå det är bra. ;) Dock hamnar mitt läsande i skuggan. Haha vilka problem! Ett sommarprojekt jag har är att jag ska läsa böckerna som serien Game of Thrones är baserad på. Gick jättebra innan skolan slutade, men nu har jag massa tid över som jag lägger på annat. Men jag ska läsa klart i alla fall första boken så får vi se hur det blir med resten! :P
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Fast inte konstigt att du är trött om du jobbar 10 timmar. 8 är väl "normalt" :) Dessutom vänjer väl kroppen sig om du har ett heltidsjobb! Men jag har samma problem, mest när jag inte tycker att jobbet är skitkul.... Kram

Svar: Jodå, klart man vänjer sig, och 10 timmar är låååångt. Men det är lite trist att man ska vara så trött :P Haha
Anna

2013-06-30 @ 10:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0