25-06-13, T I S D A G

Nu blir hon lite bitter! Beställde två väskor och en klänning från hm för en månad sedan typ och det är bara en väska som dykt upp än. Betalade med kortet och tänkte att de skulle dra allt med en gång, för att slippa tänka på det sen. Men tro fan att de skulle dra pengarna för klänningen idag/igår. Då jag inte har pengar... vilket i sin tur betyder att jag inte kommer få klänningen förrän nästa vecka. Kan de inte typ i så fall skicka ut ett mejl där det står att de tänkt dra pengarna ett par dagar tidigare, eller att det står i orderbekräftelsen? Uff, Anna är bitter! Och inte nog med det... Den andra väskan jag beställdeär slutsåld - så den kommer jag inte få alls. Den som hade varit perfekt att ha i Spanien! Det blir bara att hitta en annan väska. Kommer nog inte beställamer saker från hm med tanke på de långa leveranstiderna (är inte första gången jag fått veta att det tar tid) och med tanke på hur informationen kring kortbetalning var... Nej, ska in  i affären nästa gång, om inte det jag ska ha bara finns på nätet då. Men de thoppas jag inte ."/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0