24-06-13, M Å N D A G

Pappa har varit snäll och fixat en äldre dator vi har som jag kan använda tills vidare, och ja - jag har plötsligt lust att blogga. Har inte haft det på hur länge som helst och jag tror att en bidragande faktor till det har varit för att mina datorer inte har gjort som jag velat, plus att jag inte är jätteförtjust i blogg.se-appen. Det jag använder den till är typ att lägga in bilder direkt från telefonen. :P
 
Ikväll ska jag och familjen åka hem till lillasysters pojkvän som fyller år idag, ska bli kul måste jag säga. Och nu när jag ska börja jobba typ jämt är det skönt att ha någonting att göra på de lediga dagarna. Dock blir det lite jobbigt när flexpoolen messar och frågar om jag kan jobba lite extra ändå. Men men, jag måste ju också vara lite ledig. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0