23-06-13, S Ö N D A G

Asså waaaa... jag behöver verkligen en ny dator snart! Både min stationära och min rosa hålle på att ge upp. Eller ja, den rosa ligger praktiskt taget i graven. Skulle starta upp den här om dagen och det tog hur lång tid som helst! Stackars liten! Och min stationära... jag bara väntar på att den ska behöva formateras om.. igen! Därför ska det bli hårdryck idag när jag kommer hem från jobbet! Lägga över allt på vår externa hårddisk och se till att jag har kvar det som jag behöver spara! Sedan behöver jag få rent på rummet också, det har änna förfallit lite smått under veckan.
 
Alltså betyder det att söndagens aktivitet består av jobb till 14:15, sedan fixa här hemma! Behöver änna fixa med mina presener jag fick när jag fyllde år och så med, så jag kommer att ha att göra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0