12-06-13, O N S D A G

Snart fyller hon år! :D På fredag exakt! Haha, dock har jag inte tänkt så mycket på min födelsedag i år som jag brukar, älskar att fylla år, men nu har det varit lite si sådär med det. :p Här varit mycket runt omkring. Men nu så! Nu känner jag att det börjar närma sig, och det blev ite sämre av att Tilda i förrgår berättade att hon hade httat en födelsedagspresent som var väldigt mig... hmmm. Det blir nog bra. Får se vad det blir på lördag. För då kommer nämligen fyra snygga tjejer hit och ska bada jacuzzi, äta smörgåstårta, dricka gott och bara ha det allmänt soft. Är faktiskt skönt att det inte blir något stort ståhej i år. Sen ska några tjejer från klassen komma vid ett senare tillfälle med, men vi får se när det blir. ;)
 
Nu ska jag i alla fall åka och jobba 10 timmar framöver. Jippie! Men pengarna behövs och jag behöver spara dels till spanien och dels till en ny dator då mina står med ena foten i graven. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0