07-06-13, F R E D A G

Om 7 timmar jar jag officiellt sommarlov! Sista dagen det här läsåret, sista tentan, solig dag... sommarlovet kunde inte börja bättre! Har tenta mellan 13 och 16, men jag tror inte jag sitter tiden ut. Har aldrig suttit mit än 1,5 timme tidigare så jag tvivlar på att det blir så idag heller.Men det ska blir skönt med lite ledigt! så börjar jag jobba med mitt vikariat vecka 26, jobbar fram till 11 augusti, sedan är det hejdå Sverige! 13 augusti drar vi till Spanien tjejerna och jag. Ska bli sjukt gött!! ^^,
 
Shopping har det blivit den senaste tiden också plus att jag fick en klänning av lillasyster från när hon var i Spanien förra veckan. Så den klänningen (den turkosa) blir det ikväll då jag ska hem till Fiia och parta loss! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0