02-06-13, S Ö N D A G

Damn! Vad längesedan det var jag skrev nu! Jag ska nog sluta säga att jag ska försöka bli bättre för det blir jag verkligen inte. Jag gissar att det kommer när det kommer, och jag hoppas änna att det kommer snart. Jag tycker ju ändå om att skriva och så, hmmm... Och träningen lika så, den har jag inte hunnit med den senaste veckan alls. Är inne på sista kursen i skolan och ja... låt oss säga att den är intensiv. Allt är obligatoriskt och vi går verkligen hela dagarna, kommer stensova på fredag när allt är över.
 
Men kan ni då tänka er att det har gått ett år. Jag har läst mitt första år på arbetsterapeutprogrammet och har inte en tanke på att sluta. Det är så himla skönt va?! Inget "borde jag gå kvar, vill jag verkligen det här?". FÖr jag vill verkligen det här och jag trivs asbra! Wonderful!
 
Om en timme börjar jag jobba. Var tio timmar igår och blir fem idag. Behöver lite inkomst jag med. Hehe. Så slutet av den här månaden börjar jag mitt vikariat. Vet dock inte hur det ser ut då, men det kommer väl snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0