30-07-13, T I S D A G

Idag har vi en trött Anna. Vet inte riktigt vad som tagit åt mig, men är helt ofantligt trött! Och så ska jag jobba på det. Lär ju gäspa ihjäl mig. "/ Men det är så det är ibland, får bli sängen tidigt idag helt enkelt, kanske inte så mycket prat på skype som varit de senaste kvällarna? ;)
 
Nu är det bara två veckor kvar tills att vi åker till Spanien, awsome! Det enda jag egnetligen saknar är ett par flippflopp (inte favoritskorna men..) eller ett par "tunna" sandaler. Med det menar jag sandler som inte har så mycket band som "normala" gladiatorskor. Men vi får se om jag hinner hitta några sånna som jag trivs i. Nu måste jag rusa, börjar om 25 minuter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0