17-07-13, O N S D A G

Plugg och jobb! Det är vad mina senaste veckor bestått av. Den fysiologitentan jag hade för ett bra tag sedan nu fick jag underkänt på. Omtentan sen fick jag också underkänt på. Bra kurs när det från början är sex av 30 som blir godkända och sedan 1 av 24 efter att studenterna gått till kåren och lärarna plus studierektork fick prata med ledningen och så. Jisses, det är bara att göra om och hoppas nästa tenta är bättre upplagd.
 
Men lite kul har ju också funnits plats till. Igår tog jag årets första dopp till exempel. Svinkallt, och jag tappade känseln i både händer och fötter. Men jag badade i alla fall! Så idag blir det plugg igen. -.- Har bara en del kvar att skriva frågor om så det är nog relativt lugnt tror jag. Men ändå, hade varit skönt att vara ute nu. Då kanske ni frågar er varför jag inte sitter ute, jo det kan jag förklara - jag känner att jag inte kommer ifrån det om jag har det framför ögonen hela tiden, så då sitter jag hellre inomhus och går ut och tar en paus utan att tänka på det! ;D Men nu måste jag fortsätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0