03-07-13, O N S D A G

Haha, hjärnan hänger inte med alls nu! Att jobba fredag till måndag har gjort sitt för hjärnan, jag har ingen koll alls på vad för dag det är idag. Var heöt 100 på att det var söndag, vilket det tekniskt sett är för mig, men det är det inte på riktigt. Haha!
 
Igår var en intensiv men bra dag! Av min syster hade jag fått en shoppingdag, med godfika och bio i födelsedagspresent. Så det blev det igår, hittade inte jättemycket roligt faktiskt, ett par skor, en kl'nning, solglasögon och två par örhängen. Nja, det kunde ha varit bättre. Men jag hade i alla fall gott sällskap och vi hade massa kul! :) Dock var jag vansinnigt trött när jag kom hem! Somnade vid 12 igår och vaknade 11 idag. Men det behövdes väl då antar jag.
 
Vi såg After Earth. En helt okej film asså, på ett sätt var den väldigt förutsägbar, men samtidigt så tyckte både jag och Jenný att den inte var tillräckligt förutsägbar. (Haha vi i varsitt nötskal). Men jag gillade den ändå. :)
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0