01-07-13, M Å N D A G

Finaly! Sista dagen den här omgången. Det blir en kort arbetsvecka nu. är ledig imorgon och onsdag, sedan jobbar jag två dagar och är ledig hela helgen och till på onsdag. Inget mig emot inte! Så när jag kommer hem idag, ska jag städa här hemma, så det är rent och fint under mina fria dagar, plus att jag slipper göra så mycket inför lördagen då några klasskamrater kommer hit. Man msåte ju tänka liiite smart ;)
 
Dagen i ära ska jag faktiskt cykla till jobbet idag. När jag jobbar dag känner jag ändå att det funkar, lite värre är det när jag slutar 21-22, tycker vägen till och från jobbet är lite obehaglig så att cykla hem då? Nej då tar jag hellre bilen eller bussen/pendeln! Fem timmar idag. Det lär ju gå fort! Japp, det kommer gå fort!
 
Hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0