Syskon är bra att ha

Så därför utnyttjar jag mina till max. ;) Haha - på ett bra sätt. Lagom till att jag var klar med att svara på alla frågor kom min syster hem. Så det blev en liten promenad till affären för att köpa lite "plugg-bränsle", sedan var hon snäll och förhörde mig. Det känns som att lite av det faktiskt har lossat och jag börjar kunna det, men vi får se hur det blir senare och imorgon, och framför allt under själva tentan. Det är nog tyvärr många begrepp som man springer förbi lite för att men inte tänker på dem. Men ja... vi får se. Nu blir det en liten paus, sen ska jag fjäska med pappa och se i fall han kan förhöra mig. Kan han inte det så drar jag nog till kyrkan ikväll. Behöver lite social kontakt. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0