Plugg!

Den här och nästa vecka kommer jag verkligen försöka göra allt för att få in alla begrepp, alla förklaringar och det "logiska" tänkandet inför den här oerhört "roliga" tentan som kommer. Är ganska orolig för att det kommer gå åt skogen, men samtidigt så är jag ganska inställd på att jag kommer kugga så jag ska göra så mycket jag kan så behöver jag förhoppningsvis inte kompletera så mycket sen!
 
Och vad ledsen jag blev innan jag skulle in i duschen förut va, har haft håret i en inbakad fläta sedan igår kväll och i vanliga fall brukar mitt hår bara bli burrigt och katastrofalt när jag har det, men den här gången blev det faktiskt jättefint - så var jag tvungen att duscha "/ Inte okej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0