Pauser behövs också

Detta trots att de är lite väl många... såg nu att jag hade fått ett "lycka till" från Tilda. Det hade jag nog behövt höra tidigare. :P Mamma kom in förut och frågade om jag villa med till Allum. Efter tredje gången kunde jag inte säga nej mer, så jag följde med! Hon skulle först till ostiopaten, sedan åkte vi till Allum.... Så jag ska inte ta några fler längre pauser idag, och imorgon är det hårdfokusering! En promenad på sin höjd! Men jag fick köpt lite välbehövligheter så som ett par byxor, hårinpackning, underkläder och lite annat smått och gott. Sedan bjöd mamma på lunch med. :) Var änna längesedan bara hon och jag gjorde någonting. På söndag ska hon, jag och syster på spa, vilket kommer behövas! Hihi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0