New stuff

Blev ju en tripp till Allum förut idag, trots att jag kanske inte skulle gjort det - men jag ångrar inte mina köp! Köpte ju en litegul/grön/skrikande bh på mellandagsrean, och idag hittade jag ett par matchande trosor till. Visst är det roligare med matchande underkläder?!  Trots att ingen ska se dem, så känner man sig mycket sexigare när de matchar. :) Dessutom fick jag köpt mig ett par svarta stuprörsjeans. Har letat efter det ganska länge, men inte hittat några som går över vaderna, passar i midjan och jag får över rumpan. Vilka problem! Men idag så! Jag har dessutom minskat massor. :) Nere i storlek 34 i detta byxor, vad som dock är irriterande är att storlekar skiljer sig så vansinnigt från affär till affär, trosorna är nämligen i storlek 40 och känns ändå försmå... :S
 
 
Hittade dessutom ett par uggs-liknande skor som jag inte kunde låta bli att köpa. :å Dels för att de är så  vansinnigt varma och goa och dels för att de "uggsen" jag har redan är alldeles för stor och lite slitna i sulan. :)
 
 
Lite "övrigt" hittade jag med. :) Dels sminkpenslar och ett puder och dels en... heter det pärm? Eller vad heter det? Haha, en grej att ha papper i, tänker att det kan vara bra att ha lite ordning på viktiga papper från skolan till respektive kurs och så vidare. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0