28-01-13, M Å N D A G

Kom i säng lite för sent igår, när jag hade pluggat klart ville jag varva ner, se på lite serier och så - i hopp om att inte plugget skulle influera mina drömmar. Men det gjorde det ändå... haha! Drömde om aortror, klaffar, aveoler, ben och muskler. Detta hade inte varit så farligt om det inte vore för färgbomben som sprängdes i drömmen. Allt var i olika starka färger och ja... jag funderar på om jag rökt på i sömen eller så. Och nej, jag är helt emot droger, men ibland undrar jag hur det kommer sig att jag drömmer så sjuka drömmar.
 
Men vilket fall som helst så försov jag mig lite idag. Skulle tagit tåget nu 06:32, men jag har inte fått i mig frukost än, så jag får låna bilen av mina snälla föräldrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0