27-01-13, S Ö N D A G

Idag mår jag som jag förtjänar! Och lite bättre faktiskt. Huvudet dunkar och illamåandet har kommit och gått sedan jag vaknade, men jag kan stå på benen och efter kaffet så kände jag ändå att jag är tillräckligt kry att åka och köpa mig en pizza. Ska dessutom skjutsa min syster till sin match, så jag tar det på vägen. Måste ju vara en snäll syster när föräldrarna inte är hemma. ;)
 
Igår vart det i alla fall askul, kunde inte riktigt berätta vad vi skulle göra då det var en överraskningsfest för Fiias storebrors fästmö. Vet inte om hon läser min blogg, men det hade ju varit typiskt om hon gjort det just igår när jag i så fall skrev om det. Men kul vart det, hon blev glad och vi alla insåg att vi inte längtar tillbaka till tiden då man var 16-17-18 år. Stackars lilla vännen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0