23-01-13, O N S D A G

Fy vad jag känner mig associal och borta från bloggvärlden! Har inte ens hunnit läsa de bloggar jag förljer den här veckan och det lär inte bli jättemycket läsande ikväll heller. Satt kvar efter skolan idag och gick igenom dagens föreläsning som jag inte kände var jättekrånglig. Det handlade om celler och jag kommer ändå ihåg relativt mycket från gymnasiet. Konstigt - naturkunskapen som jag tyckte minst om kommer jag ihåg mer från än psykologin som jag älskade. Haha. Men det kommer i alla fall bli mer plugg nu, eller ja - jag ska skriva rent anteckningarna.
 
Följde med två tjejer in på Stadium förut, den ene skulle köpa en ryggsäckoch den andre ett par vantar. Varpå jag totalfaller för en asfin hood-tröja. Självklart kunde jag inte stå emot. Och den kostade bara 200 kr, inte så mycket för en hoodie. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0