21-01-13, M Å N D A G

Har många långa dagar framför mig. Och den första började och slutade bra! Började ju den nya kursen idag, har börjat tvåan - jippie! ;) Haha, Men den här kursen känns riktigt bra - än så länge! Även om det är en helt ny terminologi, mycket saker att ta in och tre oerhört intensiva veckor, så ser jag fram emot det och ja - det är ändå bara tre veckor. :)
 
Eftersom vi slutade en halvtimme tidigare än vad som stod på schemat hann jag även ta mig till gymmet. Blev core, och det känns verkligen att det är ett nytt pass! :D Måste verkligen koncentrera sig för att få till övningarna. Så himla kul! :D Nu ska jag skriva rent all terminologi från första föreläsningen, känner att det kan vara bra att ha en liten lathund att plugga på. :) Vi får se om det blir fler inlägg idag. Hehe, dagen är ju snart över. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0