20-01-13, S Ö N D A G

Gud vad det är skönt med helg nu! Somnade typ vid 22 eller något igår, snacka om att jag var trött. Och idag blir det lite spa med mor ochy syster. Helt klart ett bra sätt att avsluta första och inviga andra terminen på. Det betyder att till sommaren har jag gjort en tredjedel av utbildningen, sedan kommer jag vara arbetsterapeut. Hur underbart är inte det? :D Så himla skönt.
 
Vid den här tiden på lärarprogrammet tvekade jag som bara den. Visst skulle det bli kul att läsa svenska, men lärare... var det min grej? Nej det var det absolut inte, och nu känner jag inget som helst tvivel på att jag valt rätt väg! Gäller bara att hitta de andra sakerna i mitt liv som jag vill ha. Hehe :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0