18-01-13, F R E D A G

Time to work out! Har inte tränat särskillt mycket sedan nyår. Dels för att det har börjat tränga sig på lite ångest när jag tänker på det, dels för att det är så hemskt mycket folk där nu (förbannade nyårslöften) och dels för att jag inte är jättenöjd med hur passen ligger jämfört med hur jag gått i skolan. Men detta är inga ursäkter, det är förklaringar och jag tänker inte låta det fortskrida. Jag vet ju hur bra jag mår av att träna så jag kommer att göra det nu även om det skapar ångest och så vidare.
 
Men den här morgonen bjuder det på core, ska alldeles strax bege mig mot Fiia tillsammans med mamma. Soling och kondition blir det innan. Fy vad skönt det ska bli att röra på sig för att sedan låsa in sig på rummet och plugga... :P Haha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0