16-01-13, O N S D A G

Plugg idag då! Måste verkligen få in skiten vi ska kunna idag, och imorgon ska jag och några tjejer träffas för att "quiza" varandra. :) Så då kan det vara skönt att inte vara den enda som inte kan någonting. Eller vad säger ni? ;) Dock har inte min hjärna vaknat än, och även om träningsvärk är bra, så känns det inte som att den hjälper uppvaknandet idag. :P Haha, men jag ska ge mig fan på att fixa det!
 
En sak som slog mig igår var att sedan jag blev singel, så har jag börjat lyssna mycket mer på de här "pojksöta" banden och artisterna så som Justin Biber, Danny Saucedo och One Direction. Haha, Don't know why, men så är det. Så istället för en bild nu så bjuder jag på Onde Directions senare video som jag tycker är så himla söt! ^^, Hihi
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Lycka till med pluggandet! :)

Svar: Tack så mycket, det behövs verkligen! :P Haha
Anna

2013-01-16 @ 12:45:53
URL: http://Nattstad.se/MissHultqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0