15-01-13, T I S D A G

Wow! 13 timmar! 13 timmar sov jag i natt och jag är uppe nu! Jag somnade någon gång strax inna 20-tiden igår och var verkligen helt utslagen! När jag kom innanför dörren och ropade hej till mamma sa hon bara "Jisses, du låter riktigt trött", så fick hon se mig "och du ser ännu tröttare ut". För det var jag verkligen! Gick runt som en zombie här hemma. Till och med så att mamma fick plåstra om min tå (ibland är det skönt att bli omhändertagen av mamma).
 
Så vad är det som har hänt med min tå då? Jo, smarta trötta Anna skulle gå upp på toaletten under söndagsnatten, och gissa vad hon gör? Jo hon slår i tån. Inte så farligt tills dess att hon ser ner på den - hela nageln är av! Okej, inte riktigt hela, men väldigt mycket av den, så det blödde lite, jag fick leta upp sjukvårdstejp, kompress och plåstra om. Vilket mamma gjorde åt mig igår efter att hon kollat hur det såg ut. Snälla underbara mamma. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0