09-01-13, O N S D A G

Sitter här med mitt kaffe och försöker komma på vad jag ska ha på mig... Jag typ fryser ihjäl vad jag än har. :/ Mej vill ha sommar! Och kanske kan jag komma upp lite lättare på morgonen när det är ljust? :P Skulle gå upp klockan 9, men eftersom vädret är typ.... döäckligt med regn och grejer, så kändes det alldeles för mörkt, så jag sov en timme till. Men det är fortfarande varmt och jag har ingen lust att gå utanför dörren egentligen. Men, men, det är dags att ta tag i pluggandet och få börjat med det så man kanske itne kuggar helt och hållet nästa vecka! Vi är flera i  klassen som tycker den här kursen är väldigt spretig och väldigt många tror att de kommer att kugga någon del, och jag känner precis likadant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0