06-01-13, S Ö N D A G

Jag borde inte vara ledig längre perioder! Min sömn blir verkligen helknas!! Är vaken halva nätterna och sover till mitt på dagen. Även om jag älskar att sova så hade det varit skönt om jag kunde somnat tidigare och vaknat, utvilad, någorlunda i tid på dagaran. Kom upp vid 11 idag, men det kändes som att klockan var 6 eller någonting, var så vansinnigt trött! Och då blev det inte så väldigt sent för min del. Tror det blev 22:50-tåget hem.
Men det blir lite mjukstart såhär i början av del två i termin ett. Börjar 13:00 imorgon, så jag behöver inte gå upp mitt i natten i alla fall. :P Hehe Och idag är det jobb. Har kvällspasset så jag slutar vid 22. Så detta blir nog en helt okej söndag. :) Vad ska ni göra för kul?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0