Alla ♥ dag

"Be my valentine", "kärlek", " älskar dig", "vi för alltid" det är ord som just nu strömmar på facebook. Och det stör mig inte alls lika mycket som jag trodde att det skulle göra. Och ska jag vara absolut helt ärlig så måste jag säga att det känns bättre att vara helt ensam på alla hjärtans dag jämfört med att ha en partner och inte få vara med honom. Förra året firades med tjejorna, men eftersom de har sina män så tänker jag inte kidnappa dem, jag ska  idag ta hand om mig själv, köpa någonting gottigt (typ glass) och bara njuta! Det finns en där ute jag tycker väldigt mycket om, och mina tankar går till honom, men tills att han blir min tänker jag bara vara med mig själv!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0