25-02-13, M Å N D A G

Ännu en ny vecka på g. Och idag börjar fysiologin. Jag måste säga att efter den allmäna anatomins första vecka lugnades jag faktiskt av att kursen inte var så hemsk som vi fått höra tidigare, men allmän fysiologi... Jag känner att lägga sig under en möglig sten de kommande veckorna och hoppas på det bästa känns ganska lockande. Men det är fem veckor sedan blir det en arbetsterapikurs och då är det förhoppningsvis väldigt mycket mer lugnare.
 
Efter skolan idag ska jag till h&m och köpa mig ett par asläckra byxor jag såg förra veckan. Det blir väl min tenta-belöning den här gången då jag inte gjorde någonting för att "fira" att ännu en tenta var avklarad. Så i eftermiddag/kväll blir det ett till inlägg, det kan jag lova. ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0