24-02-13, S Ö N D A G

Jag måste bli bättre på att blogga. Men jag vet inte vad jag ska skriva eller när jag ska ha tiden. Det är liksom fullt upp. Men idag kan jag i alla fall skriva om gårdagen. ;) Haha, blev en kväll hos Fiia där vi såg på Melodifestivalen, ja vad ska man säga? Bidragen var ju i alla fall bättre än vad som visats tidigare veckor. Fy vad pinsamt att vi har så dåliga bidrag när det är här som stora festivalen ska vara... Men men, sedan begav vi oss hem till Tilda och mös där fram till halv 2 eller halv 3, jag kommer inte riktigt ihåg. Vi alla tr har mycket att  göra, så det är inte ofta vi alla tre kan träffas - men igår behövdes det! <3
 
Idag blir det... plugg... Har läst igenom powerpointen från den föreläsningen som min omtenta handlar om, men jag får verkligen inte in något genom att bara läsa. Så när syster kommer hem får hon förhöra mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0