21-02-13, T O R S D A G

Var är mitt liv? Gör jag annat än pluggar? Nej, det gör jag typ inte. Fick tränat i fredags, men hade ju varit dålig under torsdagen och sedan blev det värre. Var hemma hos Fiia under lördagskvällen och hon och Sofie kom förbi en sväng i tisdags, men annars nada. Och den här helgen hinner jag inte göra så mycket mer då jag har omtenta på måndag. Vet inte om jag skrivit det, men jag var 1,5 jävla poäng från godkänt på en del, så måste änna plugga i helgen med. kul! ;) Jisses alltså! Jag är helt slut på kvällarna och ikväll slår nog det mesta, är verkligen helt utpumpad och jag kom hem för... nästan en timme sedan. Snart är det sängen som gäller!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0