31-08-13, L Ö R D A G

Min dator är här! Fick den i torsdags, och har suttit lite och pillat och haft mig sedan dess. Men jag känner att Windows 8 är någonting jag måste lära mig från scratch typ. Känner inga likheter alls med Windows 7. Än så länge gillar jag det inte, men jag har inte gett det så mycket tid så jag ska varken säga bu eller bä egentligen.
 
I helgen är det fullspäckat med främst jobb. 10 timmar både idag och imorgon, så det blir inte mycket tid med att lära mig datorn och nästa lördag har jag tenta, så i veckan blir det inte mycket heller. Hmm...Ska dessutom hem till Lollo ikväll som fyllt år. Så ja, fullt upp vart det ja! ;)
 
Nyvaken?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0