29-08-13, T O R S D A G

Har tänkt hur lätt det är att skjuta fram saker som behöver göras. Haha, tänkte hela dagen igår att "nu ska jag blogga" men sen kom det "fast detta måste jag ju göra så jag tar bloggen efteråt". Och visst hade jag saker som jag skulle göra, men ett blogginlägg tar ju inte så lång tid att skrapa ihop. Dumma mig! ;)
 
Vad jag igår skulle skriva var att jag inte köper datorn på fredag. Var inne på Elgiganten med Eleanor när vi var i stan och jag tyckte om den. Så när jag kom hem och prata med pappa "Men varför köpte du den inte då? Beställ den med en gång istället då" Haha, så jag beställde hem datorn istället, och igår fick jag ett mejl om att den var påväg, så snart kommer mammas nya älskling <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0