27-08-13, T I S D A G

Asså fan, nu får det vara nog med min bloggtorka! Dags att ta mig i kragen och börja göra någonting! Saknar ju bloggandet, men vet aldrig vad jag ska säga - buuu! Men nu tror jag att det börjar hända lite grejer, kanske. Nu har skolan kommit igång, det finns tid att shoppa, lite fester, i höst kommer jag nog besöka ett nytt land lite oftare, jag jobbar, tar had om mig sjäv... Ja i höst ska jag vara duktig! På fredag köper jag mig en ny dator, så det måste ju hjälpa mig som en spark i arslet!
 
Men idag ska jag till skolan och plugga med Eleanor, sedan blir det en sväng på stan där jag ska köpa pennor, pennfack och lite annat smått och gott. Så jag ska hålla er uppdaterade! I hope!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0