03-04-13, O N S D A G

Kan man bli annat än glad nu när det är så fint väder? Helt fantastiskt underbart verkligen. Dock är det ju lite frustrerande när man då måste plugga och känner att sommarlov vore skönare, but it will come soon enough! Och den här sommaren kommer bli riktigt bra tror jag! :)
 
Sitter och tittar på lite pysselsaker, klippte av ett par jeans förra året som jag vill dekorera lite och jag har ett par andra jeans som jag knappt använder som jag funderar på att klippa av också och kanske sy på något coolt tyg eller så. Får se. :)
 
Nu ska jag kolla på lite ord som ska redovisas på fredag och sedan blir det ett boxpass med lillasyster runt halv 8. Ska bli gött att få slåss lite ;) Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0