Urk på burk

Finns det någonting mer irriterande än när saker man planerat inte blir av? Det spelar ingen roll om det gäller att man ska träffa någon eller när man tänkt hur en dag ska se ut coh så blir det raka motsatsen. Insåg nu att det inte är tid jag behöver för att bli klar med sängbordet - det är plats! Pappa sa förut att jag kunde börja slipa på altanen, men påväg hem från affären började det regna och här regnar det fortfarande, så det går inte.
 
Så tänkte jag att det kunde vara gott med lite godis - har typ inye ätit godis på över en månad (lite chips har det blivit men långt ifrån mycket), men jag ha rätit typ... fem bitar godis och sen orkar jag inte mer. Det smakade bara baj. :O Visst är det väl jättebra att det är så, men jag verkar inte kunna äta nötter längre då jag får känningar i tungan, chips, visst är det gött, men då behöver jag dipp för att tycka att livet är underbart och ja... det är ju ändå trevligt att götta till det ibland, right?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0