Stormvind?

Vad det blåser ute alltså?! På vägen hem från bussen var jag nära att hamna i buskarna, tänk vad pinsamt det hade blivit! :O Usch, hemska tanke! De säger ju att det ska lugna ner sig fram mot kvällen. Hoppas verkligen det, vill inte hamna i buskarna ikväll när jag ska i väg. Kul att bli uppmött av en fågelskrämma liksom. xD
 
Har träffat Julia en sväng idag, vad längesedan det var man såg henne. Hoppas det inte är lika långt till nästa gång. Men detta betyder att jag inte ätit någonting sedan strax innan lunch och det gör mig jättehungrig! Orkar dock inte börja med  maten nu, vill bli klar med uppgiften till på fredag - hur nu detta ska gå? Asch, jag brukar ju vara duktig på att få saker att låta vettiga så det ska nog gå nu med. ;D
 
Så fick jag mig ett litet paket på posten idag med, ett nytt skal till telefonen. Det andra gick änna lite sönder i fredags då det ramlade i backen. Men nu har jag ett nytt fräscht skal! ^^,
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0