Rubrik?

Jag har ingen aning om vad för rubrik jag ska ha till det här inlägget, så jag ja... hoppade den kan man väl säga? Har nu varit hemma ett par timmar, åt så fort jag kom hem för jag var verkligen helt slut i kroppen, så det blev typ pytt i panna (glömde tyvärrta bild) med bacon, skinka, ägg och pasta! En pytt helt i min smak! Mamma tipsade mig om det när jag kom hem och ni ska bara veta vad gott det var! :)
 
Har sedan en vecka tillbaka typ blivit helt förälskad i en låt med Train, 50 ways to say Goodbye, sjukt bra låt! Asgött när man träffar nytt folk som inte lyssnar på riktigt samma musik som man själv så får man höra lite annat med. Jag brukar dessutom inte lyssna på radio så mycket så ja... Blir inte mycket nytt för min del. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0