Regn och rusk

Det fick faktiskt bli vinterjackan idag! Skinnjackan var alldeles för kall, och vinterjackan är egentligen alldeles för varm, men hellre var varm än frysa!
 
Även ikväll bjuder det på träning. Tisdagar är ju annars den dagen jag jobbat de senaste veckorna, men har inte hört någonting från familjen sedan förra måndagen, så vi får se när jag jobbar nästa gång. Lite jobbigt dock att inte veta nu när jag har skaffat mig bil och så. Eller ja, jag står inte som ägare än, men den är min. (Bilder på min pärla kommer när jag har na' hemma). Men den här månaden får jag en bra lön, så får jag bara vara noga med att spara så jag har i fall något skulle hända!
 
Nu blir det mat, som ska få smäla 1,5 timme innan jag ska bege mig påett Bodypump-pass. Jag vill inte vara mig imorgon. ;D Haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0